donderdag 18 januari 2018

Backstage bij de vlaamse XXX-parodie ''Fapper Boef''


Een aantal weken geleden werd ik gebeld door de Vlaamse producente Elise van Vlaanderen.
Ze vroeg of ik een rol wilde in de XXX-parodie die werd gemaakt over de rapper Boef.
Begin dit jaar werd de jongeman geholpen door vrouwen toen hij een lekke band kreeg en thuis werd gebracht. Nadat hij netjes thuis was afgezet maakte hij een snapchat video waarin hij de vrouwen niet bedankte maar uitmaakte voor ''Kech'' oftewel Hoeren.
Dit veroorzaakte een enorme heisa, boekingen werden ingetrokken en de media ging helemaal los zowel in België als in Nederland! Zo besloot Elise van Vlaanderen een parodie te maken in XXX versie!

Ik vertelde dat ik geen films meer maak met mannen maar dat was geen probleem, ik zou een girl/girl doen samen met mijn collega Jentina Small. Daar kon ik geen nee tegen zeggen en ik ging akkoord.
Al snel werd dit ook opgemerkt door de media en kwam de teaser waar ik samen met Jentina Small op stond overal in beeld!

Zoals op de website van: RTL Nieuws , De TelegraafGeenStijlCosmopolitanAD.nl  , Shownieuws en ga zo maar door!

Het was leuk om overal op het nieuws te verschijnen en quess what? De film moesten we toen zelfs nog maken!

Ik had mijn koffer de avond ervoor natuurlijk al ingepakt en ik was dus start klaar om te vertrekken. Big shooting day! We gingen de film maken.
De cast verzamelde zich bij mij en vertrokken met z'n alle in 1 auto naar de shoot! Gezellig!
We moesten naar (Sas van) Gent, maar dit schijnt dus ook in Nederland te liggen in de buurt van Terneuzen. Wat deden we, we navigeerde automatisch naar Gent, Belgie. Het was immers voor een Vlaamse productie! Al snel kregen we een telefoontje dat we wel gewoon naar Sas van Gent in Nederland moesten navigeren. En je kan het al raden. We zaten toen al in Belgie! Hup, met een snelheid terug maar we kwamen gelukkig niet veel later aan.

Gearriveerd, gingen Jentina en ik gelijk de makeup in!
De gene die boef speelde was Marvin Straight perfect voor de rol 'fapper Boef' te spelen!
Nadat ik klaar was in de make-up grapte ik met Marvin. Hij moest onder zijn kleding een olifanten string aan! Dus moesten we even gek doen!



We hebben veel lol gehad backstage, er was lunch en er was een ontspannen sfeer. Alles was top geregeld!

Maar toen, toen begon het echte werk! The show must go on en moesten draaien!
We begonnen buiten. (lekker fris in onze jurkjes)
Dit was de outfit die ik tijdens de opname aan had:

 




Nadat we de intro hadden opgenomen gingen we al snel naar binnen en begonnen we aan het 'echte werk'!
Mijn collega en ik bonden 'fapper Boef' vast en deden een leuke, erotische duo show!
Ook plaagde we 'fapper Boef' met bepaalde voorwerpen en maakte we hem verbaal een kopje kleiner.
Alles was natuurlijk geacteerd zowel door de jongedames als door de jongeman. Er is dus niets gebeurd tegen de zin in. Behalve dat ene voorwerp dan =P

Geniet hier van de backstage actie foto's:











Het was een geslaagde shoot dag!
Je kunt de film zien op de website van Elise: www.elisevanvlaanderen.com
Liever backstage beelden van Slim en Small zien? We hebben een leuke vlog gemaakt achter de schermen! Klik hier!

Ik hoop dat jullie mijn samenvatting leuk vonden! Mocht je de film hebben gezien reageer dan even wat je ervan vond!

XO, Babe Mandy Slim
Instagram
Facebook
Twitter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde...