maandag 8 januari 2018

Nieuw jaar, nieuw begin!

Het is een tijdje geleden dat je iets van mij hebt gelezen. Wellicht heb je me gezien op foto's van shoot's die ik heb gedaan, me selfie's als ik achter de webcam zit of misschien zelfs op het nieuws.
Ik ga jullie op mijn blog alles laten zien en vertellen over mijn werkzaamheden en ervaringen.
Ook VLOG ik sinds kort samen met mijn lieftallige collega: Jentina Small en nemen wij je graag mee naar onze avontuurtjes die wij meemaken tijdens of voor en na onze boekingen! Dit zijn verschillende boekingen namelijk van fotoshoots tot entertainment. Alvast wat beelden zien? Check deze link: https://www.youtube.com/channel/UCk2Sm_AUzhh9QnROwSyA4zg
Het is helemaal gratis dus vergeet niet te liken en te abonneren!

Er is een nieuw jaar aangebroken en dat betekend dus ook nieuwe dingen! Ik kwam al gauw in het begin van het jaar op het nieuws voorbij doordat ik mee speel in een p*rno film die word gemaakt door een Vlaamse productie namelijk: Elise van Vlaanderen
www.elisevanvlaanderen.com
Ze besloot een parodie te maken over de (Fapper-) Boef affaire die rond nieuwjaarsdag opdook!
Hierover ga ik jullie uiteraard op de hoogte stellen d.m.v. mijn verhaal backstage, foto's en een VLOG die ik backstage samen met Jentina Small heb opgenomen!

Ook zal ik BLOG's maken over recente fotoshoots die ik heb gedaan en nog veel meer!
Heb je er zin in? Dit is pas het begin dus je bent nog lang niet van mij af!

XO, Babe Mandy Slim
www.instagram.com/babemandyslim
www.facebook.com/slimensmall

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde...