donderdag 18 januari 2018

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde vorig jaar al dat dit in de ahoy was. Ik wilde er toen al heen gaan. Alleen was het in het weekend toen ik erachter kwam en reed ik er om 15.00 langs. Ik keerde direct weer om terug naar huis. Waarom? Er stond een rij tot buiten aan de lantaarnpalen en stoplichten. En het plein van Ahoy is groot. Kun je nagaan hoe lang die rij dus was!
Dit keer kwam ik er dus eerder achter dat er weer een volgende editie was en ben ik door de weeks op een donderdag gegaan! Ik was er al vroeg rond een uurtje of 11.30! Er stond geen rij en ik kon doorlopen. De entree is 4,- en alles is zeer goedkoop. Je krijgt bij de ingang een prijslijst waar op staat: Koop je Hunkemöller artikelen voor spotprijzen tijdens onze fabrieksverkoop in Ahoy Rotterdam!
Slips & Accessoires €2, Badmode €2, Panty,s 3 euro, Nachtmode €4 / €5,

BH's €6.
Nou dat zijn heerlijke koopjes toch? Je mag niets ruilen en je krijgt ook geen bon. Je kon er ook niet passen. Mijn voorzorgsmaatregelen? Ik ben gewoon zonder BH gegaan en heb een dun truitje aan getrokken. Zodat ik de BH's voor me kon houden zodat ik zeker wist dat het me past! En quess what? Dat is gelukt! Ik heb twee volle tassen gescoord met veel verschillende dingen! Vooral bikini's! Ik heb namelijk heel vaak bikini stress elke zomer. Maar hier waren heel veel bikini's te koop. Je kon ze zelf samen stellen. Ik hoorde een vrouw zeggen dat het allemaal oude collecties waren en begon er om te lachen maar ik denk wat ik leuk vind, vind ik leuk! En als het mooi staat dan staat het! Of het nu nieuw, oud, limited edition is dat maakt mij vrij weinig uit! Zo zag de zaal eruit:


Lekker geslaagd dus! Er viel me wel wat dingen op. Aan de rekken hingen veel dezelfde dingen, de maten waren aan het begin van de palen aangegeven maar als ik iets leuks zag was het toch een andere maat (wat een geluk maar niet heus) en de vrouwen waren hysterisch! Gelukkig was het niet zo druk. Maar er was wel af en toe wat bitch-fight aan de gang! Ik trok me er weinig van aan en heb lekker gesnuffeld!
Vele vrouwen gingen als een kip zonder kop hun tasjes vol douwen met alles waar hun maat maar op staat! Knap werk dacht ik zo. Tot ik de ravage zag! Erna gingen de dames in een hoekje zitten om hun spullen uit te pluizen! Alles wat ze leuk vonden namen ze mee maar alles wat ze minder vonden of toch niet paste lieten ze zo achter:

Ik heb medelijden met de mensen die er werken en die alles dus moeten opruimen en terug moeten hangen. Vele dingen raakten in de klit. Dat was vooral met de accessoires zo! Maar wat een puin!
Het is om 20.00 afgelopen maar de werkers waren pas rond 22.00 zo niet later klaar met hun taak. Wat te begrijpen is als je dit zo ziet. Respect voor de harde werkers!

Ik had toch 2 tasjes vol bij elkaar en was dus lekker bezig! Ik keek op de klok en het was alweer 15.22!
Dus ook ik ging even in een hoekje zitten en gooide misschien maar 3 artikelen op de berg. Ha! Alles wat ik had gepakt wilde ik gewoon hebben en wat ik achter heb gelaten waren dingen waarvan ik twijfelde of ik het wel paste. In mijn ervaring was het gewoon te klein. En aangezien je niks mag ruilen of terug brengen ging ik dat risico niet aan. Zo gezegd zo gedaan, op naar de kassa!
Er stonden een heleboel dranghekken echt niet normaal zoveel! Maar gelukkig stonden er niet zoveel mensen dat die gebruikt werden. Er was gewoon 1 lange rij! Er waren veel kassa's open voor zowel pinnen als contant! Dit was de rij naar de kassa. Valt best mee, toch?


Ik ben goed geslaagd met bikini's ik heb zeker 3 verschillende bikini's gekocht! Omdat ik elk jaar bikini stress heb en dus eentje pas op het laatste moment scoor heb ik er nu al zeker 3 a 4 voordat de zomer moet beginnen! Geweldig gevoel en ik kan niet wachten om ze te showen. Ik had ondergoed nodig en laat het zo zijn dat ik natuurlijk niet in oma ondergoed loop maar is leuke doorschijnende kleurrijke broekjes! Die heb ik mooi gevonden! Ik heb zelfs slippers en een bijpassende omslagdoek gescoord en nog veel meer. De winkelwaarde: 355,- wat ik uiteindelijk heb betaald? 59,-! Dat vond ik toch wel een super leuk weetje! Ook heb ik nog een sport jasje gekocht die ik gewoon lekker als zomer jasje kan dragen want daar houd ik van! Bij deze mijn aankopen:



Na deze shop sessie was ik gesloopt, dat merkte ik niet tijdens het shoppen maar toen ik thuis kwam en alles op bed had gelegd merkte ik wel dat ik uitgeput was. Mijn god, maar het was het waard. Lingerie heaven! Ik ben geslaagd! Hier sta ik met me blije hoofd met de aankopen:




Ik heb geen zin om al mijn bikini's en BH-setjes en dingetjes te showen, daarvoor ben ik nu even te lui!
Dus dat komt in de loop van de tijd wel. Houd mijn blog maar in de gaten!

Vond je dit leuk? Reageer dan op me blog en neem een kijkje op mijn andere blogs!

XO, Babe Mandy Slim
PS. Op mijn instagram heb ik al een foto gedeeld in mijn nieuwe sexy slipdress! Volg me op instagram, klik hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde...