woensdag 10 januari 2018

Mandy's Highlights *2017*


Nadat we de highlights van Slim en Small hebben gehad nu ook Mandy's Highlights van *2017*!
Ik deel bij deze mijn favoriete momenten / boekingen als model en entertainer! Let's GO!

We beginnen met een fotoshoot samen met fotograaf : GVST (Gust Flik)
We spraken af in het NHOW Hotel te Rotterdam een prachtig design hotel met een prachtig uitzicht op Rotterdam.
Hij schoot zowel digitaal als polaroids. Hieronder zie je de digitale foto's:










Hieronder zie je de polaroids:





Ik was geboekt door fotograaf Piet Molenaar oftewel Molenaar Photography, hij studeerde aan een academie voor fotografen. Hij had een eind project en moest foto's van het model nemen in een metaal werk plaats. Dit zijn wat resultaten: 






Ook was ik geboekt als model door Prins Photography in den Haag! Het was een leuke, gezellige en spontane fotoshoot. Dit zijn wat resultaten:



                                                           
Eind 2017 werd ik geboekt door een kunstenaar: Kaili Smith.
Hij had een project waarbij hij twee mannelijke en twee vrouwelijke modellen zocht. Dit vond ik een van de gaafste fotoshoot's dit jaar. Meerdere foto's volgen maar bij deze een voorbeeld:

'Not to be explained' Sex (3/3) By Kaili Smith




Afgelopen jaar heb ik deze prachtige plaatjes mogen schieten bij fotograaf en lieve vriend Martijn Koolwijk! Nog steeds dankbaar voor deze platen:












Met al deze foto's hier boven ben ik super blij!

Over tot wat entertainment foto's! Soms word ik geboekt voor entertainment als striptease, topless bediening of erotische shows. Zowel solo als duo samen met mijn collega('s)! Bij deze wat selfies / foto's:

Selfie's van entertainment in Belgie als Sexy roetveeg pieten samen met collega Jentina Small





Hier wat foto's van het Kinkylife Event. Kinkylife.com is een sociale website van Kim Holland. Waarop alles mag gepost worden. Ze organiseerde een Event voor de leden en fans. Een geslaagd avondje! Ik deed er wat shows (met Daphne Laat op de foto) en we maakte natuurlijk selfies!





Even een lollige foto in de meest smalle Backstage ruimte ever! Jentina Small en ik moesten entertainen in Kortrijk op een ondernemersbeurs met wel 15.000 CEO's! We deden elke 10minuten een striptease en het was erg zwaar! Moraal: Altijd blijven lachen! En selfies till we die!




Hier is natuurlijk weer een vlog van gemaakt en die staat op ons YouTube kanaal
En de vlog vind je hier

Ik hoop dat je het weer leuk vond om mijn blog te lezen en de foto's te bekijken! Uiteraard is er nog veel meer gebeurd in 2017 maar deze kon ik nu even delen. Houd mijn blog wekelijks in de gaten voor nieuwe story's, foto's en meer! Je mag altijd op mijn blogs reageren met commentaar of vragen die ik zo snel mogelijk zal antwoorden! Tot de volgende BLOG!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mandy gaat los bij hunkemoller fabrieksverkoop @ Ahoy!

Hey hey! Leuk dat je mijn blog leest. Bij deze laat ik weten hoe ik de fabrieksverkoop van de Hunkemöller in de Ahoy heb ervaren! Ik hoorde...